Friday, June 3, 2011

Kae no kontrolli!

Stahhaanovlik töö 3. juuni 1951
Nii ei kontrollita, sm. Tee!
Nädalapäevad tagasi sõidavad Edasi kolhoosi karjalautade juurde kaks meest. Neile vasturutanud karjafarmi juhataja sm. Kiidron tunneb ära rajooni põllumajandusosakonna zootehniku sm. J. Tee. Temaga kaasas on aga üks tundmatu noormees.
Zootehnik Tee teatab, et tema on tulnud karjalautu kontrollima ning tutvuma loomade seisukorraga Edasi kolhoosis. Karjafarmi juhataja informeerib teda sellest, et just praegu kaks põllumajandusosakonna zootehnikut lõpetasid revideerimise.
„Mina olen kontrollide kontroll, sest ma olen palju tähtsam mees, kui need tütarlapsed,“ vastab sm. Tee ja astub karjalauta põlev pabeross suus.
Et aga suitsetamine karjalaudas, kus on palju tuleohtlikku materjali, on kategooriliselt keelatud, palub karjafarmi juhataja sm. Kiidron teda laudast väljuda, pealegi on sm. Tee viinastunud olekus.
Nüüd aga vihastab zootehnik.
„Mina olen rajooni peazootehnik. Ma kutsun teid järgmiseks kolmapäevaks rajoonikomitee büroole ja lasen teile „pähe anda““, teatab ta resoluutselt, enne kui lahkub.
Sm. J. Tee! Viinastunud olekus ei kontrollita kolhooside loomakasvatuse olukorda, pealegi rikkudes sealjuures igasuguseid eeskirju. Ja esineda kolhoosides võõra tiitliga ning hirmutada kolhoosnikuid, ei ole samuti lubatud. Eeltoodust on vaja teil teha omad järeldused.
R. Tiit

No comments: