Friday, March 26, 2010

Nooruslikult entusiastlik

Töörahva Elu 26. märts 1960
MIDA SUUDAB SILVIA PALGI, VÕIN KA MINA!
Töötan Kuldre kolhoosis lüpsja-karjatalitajana. Minu grupis on 14 lehma ja aasta tootmisülesandeks on saada vähemalt 39 tonni piima. Praegu saan igalt lüpsmatulnud lehmalt päevas keskmiselt 12-13 kg piima ja olen julge, et suudan võetud kohustuse täita.
Stalini-nimelise kolhoosi kommunistlik noor Silvia Palgi võttis kohustuse – oma põhitöö kõrval kasvatada ja nuumata 50 siga peekoniks. Kui see rajooni teises kandis elav noor suudab sellega hakkama saada, võin ka mina oma põhitöö kõrval aidata kolhoosil lihamüügi kohustust täita.
Võtsin hiljuti oma hoole alla 9 nuummullikat. Need lähevad müügile aprillis-mais. Suvekuudeks võtan endale kasvatada ja nuumata kõik minu loomade grupis sündinud vasikad – arvult 14. Kohustun neid sügiseks kasvatama vähemalt 150 kg raskusteks.
Kuldre kolhoosil on vaja tänavu riigile müüa 150 tonni liha. See nõuab, et igaüks meie kolhoosis töötaks suurendatud koormusega. Kommunistliku noorena tahan võimalikul palju kaasa aidata, et minu kodumajand sammuks lihamüügi kohustuse täitmisel rajooni esimeste hulgas.
Silvia SAAR,
kommunistlik noor,
Kuldre kolhoosi lüpsja.

No comments: